mandag 16. august 2010

pakke ned og pakke opp

Åhhh! nå er det lenge siden jeg har hatt tid og energi til blogging! Vi har flyttet igjen!! Det er noe som tar både tid og krefter.Vi har fått oss en ny fin leilighet i Sandnes m mange rare kriker og kroker og jeg går å fikser og flytter på ting og har ikke funnet det perfekte enda, men byr på noen små smakebiter likevel.


Denne go stolen skal få blanke svarte armelener og føtter og en liten oppdatering på båndene rundt puten. (nytt bilde følger når vi har fått fiksa) ps. fikk han i bursdags gave av kjæresten-digg!!



Disse bildene er hjemmeprodusert på hver sin spesielle måte, men jeg synes de ble et fint blikkfang i den lille mellom gangen vår.


Dette bildet har jeg malt for ca. 10-12 år siden og har kommet frem fra glemselen. ( en støvete kasse som ikke har vært pakket ut på et par år)


Dette lerrete er trukket med favoritt tskjorten min som har mista fasongen. sto å holdt på å slenge den i søppla, men greide det ikke- gikk inn fant et tomt lerret og stifte pistolen min og vips-NYTT LIV!


Og når jeg først var igang med stifte pistolen, fant jeg frem dette herlige fugle stoffet fra ikea.
Fint ikke sant?

Ha en fin kveld allesammen!
jeg skal male tallerken hylle, kapret på loppis på lørdag- gjett om jeg jubla veldig høyt inni meg da den sto der å venta på meg og til bare 50.-??

1 kommentar:

idyll sa...

Takk, så kule bilder du også hadde!! Kjekt å ta vare på t-skjorten på en slik måte:) Det hørtes knallkjekt ut med ny leilighet.. Kos deg med innredning:) Klem