mandag 21. mars 2011

ALDRI IGJEN!

Hard påstand-jeg vet det...............

Men det å male alle de bitte små rommene i settehylla var '¤%(&%#(%&)/&=(/)(8mcnvbko...........

Men nå skal jeg bare kose meg med å skjære ut fine papir biter og lime inn i rommene......

Har handla masse fine billige papir ark på den fine scrappe butikken i sandnes bare 5.- pr ark på salg..........

Ja har jo kjøpt ei ny lita settehylle hos søstrene grenes, men den får klare seg i tre hvit...........

Den skal få de fine arkene med muffinser og iskremer inni seg og skal inneholde fine leke kaker........

Har masa litt om soveroms fiksing og nå begynner det å ta litt form i hodet mitt hvordan det skal bli..........

Henny skal få tilbake sine fine gule gardiner og matchende tilbehør er under planlegging.........


Vel tilbake til papir og liming-koselig...............

Å så må jeg bare si at det er super koselig at dere har begynt å melde dere på gi vekken min fra de forrige innleggene.
Kiler litt i magen av spenning på hvor mange som har lyst til å være med- kjempe gøy.......................

Ha en kos kveld.............

Veronika

3 kommentarer:

Bella sa...

He he he! : ) Jeg har laget et sted mellom 17 og 20 settekasser nå, så skjønner hva du mener.. Det er skikkelig pirkearbeid, tapetseringen også.

Håper du synes resten er gøy da og at resultatet står til forventningene : )

Vigleik sa...

Ja det kan jeg tenke meg at det er noe her. Det blir sikkert knallbra når du blir helt ferdig.

Lykke til med det som gjenstår.

Datt sa...

Hehehe, ja, det er grusomt!! Men, åh, så fint det kommer til å bli! :D