fredag 10. februar 2012

Ny styiling..........

Blomster, lys og bilder er blitt litt flyttet på og satt i "system".........
Må liksom organisere litt innimellom selv om mannen ikke skjønner vitsen........
Jeg har gjemt alle dumme antenner og ledninger og jeg kan bare se fine, vakre ting.......
Har startet en bitte liten krydderurte samling og prøver meg om de kan leve inni sånne fine vinkasser som jeg har fått på polet..... Dagene går unna, faktisk selv om jeg er hjemme alene og helsa ikke alltid strekker til alt man vil..... Jeg koser meg med litt små prosjekter og hviler innimellom for å hente krefter....... Ha en nydelig dag......... Jeg skal pynte meg litt å gå på lunch besøk på jobben....... Veronika

1 kommentar:

Vigleik sa...

Godt å omorganisere pynten litt. Det er jo detaljene som teller. Flott kommonde og syns personlig at det ble flott. Liker det lyst og lekkert.

Håper dere har hatt en flott helg.