tirsdag 17. juli 2012

Lag din egen..........

Som i mills lag din egen dip majones baser.... Jeg har meldt meg på som Buzzador Denne ganger er jeg med på å teste disse matlagings majonesene for mills og det har vært suksess her i heimen....
Jeg har latt kreativiteten flyte og har mixet m krydder, urter og har virkelig fått prikken over ièn til mange måltider...
Aiolien er god som oppskriften sier på boxen og er perfekt tilbehør til en kiwisalat feks. ( rett og slett en salat m grønne ting salat,kiwi, sukkererter,selleristilker og litt løk)
I tillegg finnes det mange spennende og ikke minst enkle oppskrifter på nettsiden lagdinegen.no. La deg bli inspirert og prøv- de er verdt det :) Fornøyd og matglad! Veronika

1 kommentar:

Hanne Mette sa...

Jeg digger den aiolien. Kjempegod til tomat, feta og avocado salat. Nam!