mandag 3. juni 2013

Sherpa vest.......


Ble veldig inspirert av en liten sherpa vest jeg så på pinterest.com. Hadde ikke noe godt mønster selv, så jeg fiksa og triksa litt på et jeg fant og nå nærmer det seg riktig fasong..... Denne lille saken er sydd av to ulike bomullstoffer og har et lag tynn vatt mellom. jeg har selv vattert stoffet med mange sømmer. har prøvd å få sånn cirka rette sømmer, men litt skeivheter ble bare sjarmerende på denne modellen..

Har ikke fått prøvd den på lillemor enda, men da har jeg en liten overraskelse til henne når barnehagen er over for i dag :)
Jeg har sydd den slik at den kan vendes og brukes på begge sider. Praktisk og den kan passe til enda flere små antrekk..

Nye prosjekter venter og jeg tror jeg skal fylle opp butikken med noen av de små shortsene fra forrige innlegg....

Ha en fin uke start!
Veronika

Ingen kommentarer: