tirsdag 21. september 2010

gavelek for bloggere........

Det er blitt startet en liten gavelek her i blogglandia........
jeg var en av de tre første som svarte på nøømade sitt innlegg om gaveleken og se hva jeg fikk........
litt nøtte snop og to kjempefine nøster som skal bli til noe fint i løpet av høsten..........


Sjekk ut nøømade sin blogg! Her er det masse kjempefine strikka og hekla saker og bloggen er absolutt verdt et besøk!!

Så nå er det min tur til å ta gaveleken videre..........
Reglene er sånn- de første tre som svarer på dette innlegget får en fin overaskelse i posten fra meg. Det du som en av de tre må gjøre videre er å linke til meg på bloggen din og gi de tre første som svarer hos deg en overaskelse i posten......

Jeg synes dette var en veldig koselig lek og håper noen tar den videre...........

Ha en fin kveld videre!
Jeg er spent på hvilke tre jeg skal sende min lille overaskelse til :))

Veronika

Ingen kommentarer: