søndag 26. september 2010

Litt av hvert helg!


Jeg har leitet frem tegnesakene mine denne helgen............


har blitt inspirert av puter og tekst bilder i sort/hvit som mange av dere bloggere viser flotte bilder av nå om dagen............


Så har vi vært super duper heldige- jeg og kjæresten fikk sist søndag lov til å se gjennom et gammelt hus som skal brennes.......
Det ble bare over all forventning....................


Vi har parkeringsplassen vår full av 100 år gamle møbler..................
Mye jobb har vi foran oss nå! alle møblene er angrepet av trebiller og må smøres inn med noe gørr for å fjerne disse før vi kan pusse og male, men disse møblene er bare fulle av sjarm og resultatet blir så bra!!
Det lille skapet over var vi så ivrige på at vi ikke fikk tatt før bildet............


Samtidig trenger lille berta noen nye leker å tygge på..........
I dag har jeg laget mønster på en krabbe og en blekksprut............

Holder på å klippe ut delen i disse herlige stoffene og er spent på om mønstrene blir å funke like bra som oppi hodet mitt........

Nå må vi bare få kommet oss ut i go`været litt først!
Ha en deilig, avslappende søndag alle der ute!

Veronika

2 kommentarer:

Marit sa...

Det skapet du har malt ser bare nydelig ut :)
Mye flott du har funnet, og etter det jeg har sett hos deg blir nok det andre også flott :)
Ha en fin uke!

Vigleik sa...

Så kult. Likte godt det bildet av bilen med glass utenpå. Syns det passet fint oppå kommoden som var hvit:)