tirsdag 5. oktober 2010

litt inspirasjon..........

Ta deg en titt inn på dette nett magasinet..........
Masse herlige tips og spesielt barnerommet er til beundring.........

bruksanvisningen på de herlige pom pomene som de hadde i taket over baby sengen finner du inne på Martha Stewart

Så var jeg en tur innom fretex i går og der sto denne snedige der på en hylle og sa at jeg hadde bruk for den............

praktisk for meg som syr og roter litt på kjøkkenet/stua....................


Ha en fin kveld og nyt litt inspirasjon...........

Veronika

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for at du valgte en av uglene mine til dagens forelskelse, det setter jeg stor pris på! :)

idyll sa...

Kule pom pommer:) Tøft når de var så store!! Takk for awarden.. Skal sette meg ned en dag og lage et lite innlegg.. Ha ein fin kvell, klem

Marit sa...

Takk for inspirasjon! Alltid kjekt med fine oppbevaringsting. Får alltid lyst til å lage supersystem når jeg er på IKEA. Men Fretex er jo mye bedre!

gult hus i svingen sa...

Pom pommer er tøft....Takk for god ide og link til sider til inspirasjon. Liker oppbevarings"tingen". Blir aldri nok "ting til å ha ting i";-)

Tirsdagsklem fra Trine:-)

Skjerstad sa...

Hei på deg :) Jeg så deg inne hos gult hus i svingen ( min søte svigerinne ) Måtte sjekke hvem du var .. å vet du , jeg har storkost meg inne på bloggen din nå :) Legger meg til som følger jeg , og gleder meg til å følge deg :)

Ha en fin fin dag i morgen :)
Klem fra Janne :)