torsdag 21. oktober 2010

pakke og kakekos.........

I dag har jeg fått fiiiin pakke fra min kjære Tante Britt.......

Hun er fantastisk flink til å sy og lager de flotteste ting med lapper........

Nå hadde hun rydda litt i sakene sine og sendte pakke til meg med masse spennende som hun ikke ville bruke mere.
Her var det mye fint som jeg veldig gjerne ville ha.............

Dette var bare bittelitt fra en stor norges pakke............
Får nok vist dere mere etterhvert som det taes i bruk..........

Så fikk jeg et ønske fra min kjære om en saftig gulerotkake, og det er denne som er på bordet her nå:))

Ha en fin kveld til dere alle..........
Nå er det kakekos på oss......................

Veronika

2 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Herlig med pakke og ikke minst kake:-) E vil også ha:-))))

Unknown sa...

å no hadde det vært deilig mæ gulrotkake, og heldig e du som får spennanes pakke.