mandag 6. desember 2010

Bak luke nr. 6........


Jeg ga meg ikke!! ble så skuffet når kjolen jeg hadde sydd var altfor stram...........
Jeg hengte den på en henger i skapet og tenkte, jaja blir kanskje å passe den en gang........

Så fikk jeg i meg litt mat og slappet litt av og så kunne jeg ikke la den henge lengre..........

Jeg henta den i skapet, klippet den opp i sidene, sydde i kiler og fikk den til å bli finere enn den var i utgangspunktet.....

Fornøyd.............

Har fått litt hjelp av min kjære til å ta bilder, men jeg liker ikke å bli tatt bilde av og vet ikke hvordan jeg skal stå eller hvor jeg skal se og han er ikke verdens beste på å instruere, men dere får se kjolen og virkeligheten...................he he he

Ha en fin mandag i desember folkens..........

Veronika

7 kommentarer:

idyll sa...

Kjempefin ble den!! Du er bare SÅ flink, kjenner det kribler i syfingrene mine.. Eller i mangelen på syfingre kanskje;) Nå har jeg bare 6 arbeidsdager igjen før juleferie og DA, da håper jeg på litt ro i sjelen til å finne frem symaskinen:)

Og forresten... Du hadde LETT klart deg på skøytene.. var nesten som å sykle.. når en først har lært det.... ;)

ha ein kjempefin dag, klem fra Idyll

Frk.Eplegrøt sa...

ÅH kjempe fin! Med ermer og det hele:)Herlig blonde.Sukk!

Anonym sa...

Så fin! Flink du er å sy!! :)

Marit

gult hus i svingen sa...

nydelig kjole:) Du er jo syerske du:) Fint stoff og stæsj på kjolen også:)

Mandagsklem fra Trine:)

Datt sa...

sSååå kul, sååå søt! :D

LahrA sa...

Kjempefin kjole! Flinke sydama :)

Vigleik sa...

SV: Knaggene er kjøpt på Kremmerhuset på Sortland, og jeg tror de kostet 129 kr for en knaggrekke. Så kanskje du må stikke innom en butikk i nærheten av deg Veronika. Ellers så får du si ifra så kan jeg kjøpe knagger til deg om du vil:)

Syns du er kjempe kreativ og flink. Jeg ønsker meg en symaskin. Har så lyst til å sy meg en sekkestol i stuen:)