lørdag 5. februar 2011

Sy kos..................

Jeg rydda tid, til litt kos foran symaskina mi i dag..............

liker kjempe godt å sy disse smekkene...........

Koselig lappe jobb...........

Gjenbruk og restebruk på høyt nivå-og det liker vi.........

Jeg har hengt meg opp i at hver minste lille bit kan brukes til noe, men jeg må ta meg sammen å kaste litt av og til ellers så gror vi ned i bitte små stofflapper..........

Hva bruker dere de minste lappene til?

Nå nærmer det seg at jeg har vært blogger i et år..........
Det betyr at jeg skal lage en liten gi bort...........
Se hva som skjer...........

Ha en fin lørdags kveld!

Veronika

6 kommentarer:

Unknown sa...

Så kos!
Eg satse på litt sytid i mårå :o)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Kjekt å sy litt!
Spørs kva du meiner med små bitar, men dei kan vel brukast til glasbrikker og vimpelrekker?
Ha ei fin (sy)helg!

Anonym sa...

Hei! Så deilig med sytid. Jeg har pakket litt bort symaskinen for helga, og må vente noen dager med å ta den fram igjen grunnet innrykk i heimen :)
Jeg tar også vare på smålapper og stoffrester - en gang kan de komme til nytte,men vet ikke som hva enda....tenker at noe kan brukes til applikasjoner...

Marit

Nina sa...

Kjenner meg igjen - jeg sparer på og ytnytter de minste bitene - men hallo - jeg har druknet i et lappekaos, så det som egentlig er syrommet mitt..*kremt* - det er ubrukelig for tiden. Er i ferd med å kjøpe meg et plastkassesystem - som jeg håper skal gjøre at dette funker litt bedre ;).

Blir fint med Ugle-smekker!

Datt sa...

De smekkene er jo bare SÅ søte! :)

Marit sa...

Så fine smekker, og så flink du er til å bruke rester! Jeg får ikke brukt så mye småe rester, men det blir litt dukkeklær til tantejenta mi :)

Klem Marit