mandag 28. februar 2011

TAPET...................

Herlige tapet prøver ramla ned i postkassa mi i dag...........

Prøvene kommer fra målerbutiken.se og er 1 meter.Store fine biter altså..............

Ta en titt innom den sjappa. De 2 første prøvene er gratis og de neste koster 20.- stk.

Jeg er allerede begynt å planlegge nye prosjekter...........

Skatollet mitt trenger et fint papir på bakveggen sin..........

kreativ impulsiv har jo vist frem fine esker kledd med tapeter..........

ellers litt klipp og lim............

masse å glede seg til og så altfor liten tid til å gjennomføre alle planer på.........

Vil bare sånn på tampen si at vi er kommet til lysere finerer tider for fotografering og i dag hadde jeg en bitte liten halvtime til foto, før skumringen kom og slukte hele lyset mitt.............

Ha en trivelig kveld!
Veronika

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tapeter kan brukes te møkje gøy ja, kun fantasien som sette grenser :o)

Så du e av typen som må avslutte prosjekter altså? :o) Eg ser definitivt fordelene med det, men klare altså ikkje heilt å følge det sjøl... :o)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fine tapetar du fann!
Eg er så vidt begynt å bruke av mine prøvar derifrå. Blir spennande å sjå korleis du skal bruke dine:)

Sigyn sa...

Så fine tapeter!! Og takk for tipset!! Har lenge lett etter en nettside hvor man kan få litt større tapetprøver :) Og her var de jo billige også :)
Så nå er det forhåpentligvis ikke lenge til jeg har 10 prøver i posten :)
Spennede å se hvordan du skal bruke dine :)