lørdag 30. april 2011

konfirmasjon...........

Jada det er sesong for fine tilstelninger og i dag har vi vært i en koselig konfirmasjon...........

Jeg satt å sydde på bunaden min til klokka 01:30 i natt, men den ble klar og jeg kunne endelig kle den på meg igjen.........

bare sånn 3 år siden den gikk på meg sist..........

Heiv meg rundt å lagde dette kortet i morrest, da jeg oppdaga at jeg ikke hadde kjøpt inn kort til vår kjære konfirmant..........

Ble egentlig veldig fornøyd med kreativiteten og det gode resultatet. en gammel kartbok kan brukes til så mangt............
Dymoen ble kjøpt inn på clas ohlson på torsdag og denne har jeg lengtet etter...............
rester av scrappe papir er alltid kjærkommen i slike situasjoner- kraftig fin papir kvalitet og mengder med fine å velge mellom.......
Fikk til et litt røfft utrykk til en tøff kar.............

Gratulerer med dagen kjære konfirmant!!!

Ha en nydelig lørdags kveld..........
Veronika

2 kommentarer:

Linda :D sa...

stilig :D
tror jeg må komme til deg med min bunad, den har budeie lengde... :S

Gleder meg til å se resultatet av bildene jeg sendte deg :D

gult hus i svingen sa...

så bra du kom i mål med bunaden din:) Og kortet er kjempefint, sikkert det fineste kortet av dem alle:) Slike personlige gaver blir jo ikke glemt:)God ide med gammel kartbok, takk for tipset:)

klem fra Trine:)