tirsdag 3. mai 2011

17 mai kjole til den lille???

Har sydd flere små kjoler som skal vandre inn på småfisk butikken på epla straks.............

Synes den med rosene ble en skikkelig 17 mai kjole..........

Skal prøve å lete frem litt tid til å sy flere i det temaet.......
Har noe helt supert tøy liggende.........

Det blomstrete stoffet er kjempe mykt og herlig å ha på for en liten tulle............
Det er en aldri så liten favoritt i stoff haugen min........

Tror jeg har fått sove syken de siste dagene og klarer nesten ikke holde øynene oppe.........
Det er nok kroppen som trenger litt hvile etter ei stri sykdoms uke...........

Masse prosjekter på gang og det bare rykker i meg etter å komme i gang, men kroppen henger ikke med...............
Har derfor tatt en skikkelig velvære kveld i kveld..........
en laaaaaang dusj........
litt hudpleie og nå litt krim på tv i bakgrunnen til koselig blogging.............

Ha en fin kveld allemann!!!
Veronika

5 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

søte kjoler i nydelige stoffer og snitt:) Praktisk med knytelukking på skuldrene:)
Sender deg varme hentenergitanker:)
klem fra Trine:)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fine kjolar!
Skal prøve meg på ein forklekjole snart... det blir spennande:)

Hege sa...

Nydelige kjoler :-)

Vigleik sa...

Pene kjoler, men jeg syns den med gule blomster var den fineste. Men er enig med at den øverste passer best til 17 mai.

Det er jo morsomt med kjoler til en liten prinsesse som ingen andre har også.

maska sa...

Nydelige kjoler du har sydd her.
Ha en fin helg.