lørdag 7. mai 2011

Rydder......

Jeg har hatt en skikkelig dille periode en stund nå, men den begynner å snu litt og jeg har lyst på litt renere flater igjen.......
Så jeg tusler rundt i mitt hjem og flytter på saker og ting og prøver å finne nye hjem til tingene våre...........

Vi som veldig mange andre eier alt for mange ting, men jeg er jo ikke klar for å kaste/kvitte meg med ting heller..........
Noen ting får kanskje nytt liv disse dagene.........
endre på ting vi allerede har er jeg blitt ganske god på- så vi får se om kreativiteten slår til snart.............

Her ser dere et lite bilderas fra sjenken vår som intill i går kveld var fyllt til randen av dill og ting og tang og sist, men ikke minst rot-ladere,nøkler,kviteringer,briller,,,,,,,,,,,,,,

Nå ryddig,enkel og deilig..............


Ha en nydelig lørdags kveld/natt folkens.........
Jeg hviler ut etter en koselig utdrikkingslags dag og jadda, jeg var med uten å drikke.....................
Satser ikke på noe fyll når jeg har vært syk og syk og syk i to hele uker nå...................lei.......................

I morra kveld kommer mammaen og pappen min på snar visit og jeg gleder meg..........

Veronika

1 kommentar:

Datt sa...

Ryddig, enkelt OG VAKKERT! :D