onsdag 1. juni 2011

Sofa kroken vår...........

Har en retro svung i sommer..........

Har bytta ut putene i sofaen for å få sommeren inn i stua- selv om den ikke er kommet helt på utsida..........

Har fortsatt en "moderne" og en retro sofa, men vi ønsker oss en sånn kjempe stor sofa som hele familien kan kose seg oppi samtidig......

Kanskje sparebøssa er blitt stor nok til høsten............

Først skal vi nyte sommeren og ferie...........

I morra er det fridag og vi skal kose oss med familien og bursdags feiring..........

Ha en fin dag i morra dere andre også- regner med det er mange av dere også som har fri..........

Veronika

5 kommentarer:

Sonja frå Sunnfjord sa...

Flotte puter! Har planar om å sy nokre puter, men det er jo så mykje anna eg også har lyst til å gjere/bør gjere/må gjere...
Klem ♥

Sigyn sa...

Så fine puter du har!! Og den herlige blå sofan!

Marlene sa...

Kule puter, de likte jeg godt!
Og denne bloggen likte jeg også godt, så jeg kommer snart innom igjen!
Ha en finfin fridag!

Vigleik sa...

Syns det er kult å blande en moderne og retro sofa. Samtidig er det herlig å han en stor sofa som alle kan boltre seg i samtidig.

Jeg er på jakt etter puter i sofaen, men har ikke funnet noen som jeg ønsker, eller som gir meg wow effekt:)

Håper du har det bra;)

Datt sa...

Diggbare retro-puter ass! ;)