onsdag 29. juni 2011

To tøffinger.............

jeg fikk bestilling på denne helgen..........
Disse to har fått et nytt hjem hos to tøffe tvillinger...............



De er sydd i tøfft bil stoff fra s&s og solid cordfløyel som jeg har fått av fine tanter...............

Har også fått sydd en tøff selebukse til en liten kompis, men jeg hadde det så travelt at jeg pakka den rett ned uten å ta et eneste lite bilde av den- Håper den faller i smak hos den lille karen..........

En haug med syprosjekter på gang og jeg koser meg og har det nesten så travelt at det ikke blir tid til blogging............
Ikke vær redd flere innlegg kommer..............

I dag har vi hatt koselig besøk fra Oslo og det var godt å se dem igjen- blir så altfor sjeldent...............

Nyt kvelden godt folk!
Veronika

Ingen kommentarer: