tirsdag 22. mai 2012

Bluse........

Denne har jeg fått sydd til min lille snuppe,
men den ble litt for stor, så den henger å venter i skapet hennes.....
Den er sydd av mitt gamle favoritt sengetøy. Tror jeg fikk det i gave av min farmor, da jeg var rundt 8-9 år....
Hadde jo lyst til å vise dere denne for over en uke siden, men dagene og timene flyr i et enormt tempo.... I tillegg så fikk vi overaskende og super koselig besøk av bestemor og bestefar fra nord....... Vi har stor kosa oss, selv om bestemor og Henny-mor ble litt syke..... I dag var første dag tilbake i bhgèn, deilig at det ser ut som ho snart er frisk igjen...... Symaskinen svinger den, så flere ting å vise frem i dagene fremover.... Skal slutte å love noen tidspunkter for planer går i vasken og alt skjer på de minstes premisser..... Klager ikke, for det er jo så herlig med de små jentene mine..... Ønsker dere alle en fin kveld! Jeg sitter med bena høyt og nyter fred og ro i heimen....... Veronika

Ingen kommentarer: