lørdag 5. mai 2012

Frejkas pute..........

Vår lille Emma har en liten hoftefeil og har fått på pute for å rettes opp igjen........
Jeg synes det er kjempe flott at det ble oppdaget så tidlig og at det kan fikses med hjelp av en pute...... Alikevel var det en litt tøff overgang for oss å venne oss til denne puta.... Noen tårer fallt, men nå går det fint... Jeg synes det var trist at babyen min må plages med denne stive puta og i tillegg var trekket i plast som ble klamt og jeg følte at jeg hadde pakket inn den vakre babyen min i en plastpose som var vanskelig å holde i..... Etter et døgn fikk jeg satt meg ned og sydd et nytt, søtt trekk til denne puta og etterpå kunne jeg trekke et lettelsens sukk...... Det ble godt å holde i ho igjen.....Nå har også babyfrøkna blitt litt mer komfortabel med puta og sover godt igjen, smiler og er fornøyd... Jeg anbefaler alle som er i denne situasjonen å få tak i et litt koseligere trekk- det hjalp mye for mor og far.... (Jeg syr gjerne disse på bestilling og det kommer noen til salgs ut på småfisk butikken snart)Pute babyer fortjener å ha fine klær de også! I morgen kommer det et nytt redesign innlegg....... Ha en fin kveld! Veronika

2 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

For en vakker "pute". Du lager ellers mye fint. Du har stor variasjon i det du gjør. Inspirerende!

Anonym sa...

Det var et flott putetrekk du har sydd. Er i akkurat samme situasjon selv. Fikk en nydelig datter den 21 mai. Vi fikk ultralyd av hoftene den 5 mai og hun ble lagt i pute :-(
For meg var dette helt forferdelig. Jeg gråt hele dagen, og snuppa syns puta var pyton oppdaget vi fort. Nå går det litt bedre, men det tar tid å venne seg til den dumme puta! Føler ikke at jeg får kose med jenta mi som jeg vil. Men vi får det sikkert til på et vis. Har i dag tatt med meg svigermor som er veldig flink å sy på en stoffbutikk å valgt ut fine stoffer til frejkas trekk. Tror det blir litt bedre når jeg får på de hjemmelaga trekkene. De man får på sykehuset er ikke så lekker at det gjør noe. Får trøste meg med at puta er bedre enn alternativet. Jenta mi er i grenseland, slik at det kunne gått bra uten pute, men de ville anbefale den i fall. Så håper at behandlingstiden ikke blir så alt for lang. Blir morro å følge bloggen din videre :-)
Håper at vi klarer å kose oss med våre vakre små selv om de har puta på :-)