tirsdag 8. juni 2010

Bruktfunn pussing


Disse fant jeg da jeg var på leting i gjenbruks butikkene i området her, i forrige uke. mannen min elsker å fikse sånnt og kastet seg over begge deler.



Dette ble resultatet! Speilet ble trukket med stoff. Stolen ble pusset og beiset og trukket med samme stoff bare med vrangen ut på denne.



Her er syrommet mitt som det er i dag,vi har et stort og godt rom. Synes det mangler noe inspirerende hengendes over det store arbeidsbordet mitt. Her må jeg komme på noe lurt. Baby kroken er snart ferdig og da legger jeg ut fine bilder her inne.
Ha en trivelig kveld!

1 kommentar:

Vigleik sa...

Så ut som du hadde orden på syrommet ditt. I siste utgaven av bonytt var det en artikkel, og der visste de hvordan arbeidsrommet var satt sammen av to spisebord, men lys fra taket. Har lyst på et skikkelig arbeidsrom jeg også, der kreativiteten kan strømme fritt:)

Ha en fin dag du også:)