fredag 2. juli 2010

Jeg har åpna Epla butikk

Har ligget litt lavt her på bloggen, mens jeg har produsert opp noen nye puter. Disse ha nå fått plass på fishermans daughter epla butikk.
Sjekk ut butikken min da vel! Har helt dilla på den nye symaskina mi og bruker mye tid med den. Resultatene herfra dukker nok opp i butikken min etterhvert som det blir ferdig nye ting.












I dag har jeg brukt mange, mange timer på å opprette butikken, ta bilder, forandre bilder,laste opp bilder og det har ikke hjulpet at jeg har verdens tregeste nett forbindelse. Sliten av hele skjermen men måtte bare dele dette med dere her på bloggen også!
Ha en fortreffelig helg allesammen!
De to neste ukene skal jeg og lille snuppa mi ferierer i nord norge-
høres og sees etterpå!

Klem Veronika

1 kommentar:

Trine sa...

Jeg er i Nord-norge i skrivende stund. Det ser ut som det skal bli litt sommer :) Velkommen som følger hos meg. Og jeg liker de broderte putene dine. Kule! Ha Fin ferie!